Snöstorm Petra

Igår började det snöa igen efter att allt hadde smält igen.Snöstormen kallas för Petra :P
Så imorse kom det ingen buss.Den första kom klockan kvart i 9 och vi stog ju redan där klockan 20 i 6 och väntade.Så vi gick inn till Julie ett tag och sen ut igen och ner till mig och till busshållplatsen igen.Vi gick nog inn igen nåra gånger men sen till slut kom det en buss!Vi ville absolut till skolan,det va ju sista skoldagen innan jullovet och vi hadde bara tre timmar skola.Jag missade gudkänsten men hann till tredje timmen där vi delade ut presenterna till varandra.Jag fick 3 Armringar :)

Vi gick inn till stan efteråt och det va jävligt kallt och mina fötter va blöta och iskalla!Ville egentligen bara hem men fick vara en timme i stan tills nästa buss skulle komma...och den komm!Tur va det.

Nu är det Jullov i Saarland men jag är inte på bästa humör.Vet inte riktigt vaför,men man har ju sina dagar man depar lite.Ikväll stannar jag nog hemma.Hoppas på att Julie kan komma och vi kan chilla lite hemma och kolla på film eller nåt.Orkar bara inte att gå ut och är rädd att bussen inte kommer och jag står kvar i kalla homburg...




Esther





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback