örongodis nummer 2

Igâr ringde jag till Frank, min fasters man, som är läkare och han beställde örondroppar och paracetamol till mej, som jag bara behövde hämta pâ apoteket. Gud vad skönt med en läkare i familjen.
Sâ tack vare det sov jag bra i natt och överlevde min marketingkurs som dessutom var jätterolig.

Pâ eftermiddagen var anne här över en kopp te och jag bestämde att nu äntligen ska jag göra hâl i öronen och anne ska följa med.
Vera, Esther och jag är typ dem ända som inte har hâl och det känns kul att testa. Jag tror nâg att jag kann passa bra i örhängen.
Esther och vera? är ni med pâ att göra hâl?

//Selma

Kommentarer
Esther säger:

alles klar bin dabei. ;)

2010-12-11 | 19:01:09
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/
Viveka säger:

Om ni ska göra hål i öronen så ska ni göra så här för att undvika infektion:

Låt bli att tvätta och peta i minst 4 veckor så går det bra!

Möjligen kan man skölja lite när man duschar o tvättar håret. Men ABSOLUT INGEN tvättsprit typ desivon eller liknande. Man ska inte heller snurra på dem, det är en skröna att de skulle växa fast.

Grattis förresten till en trevlig blogg, passar på att läsa den då och då.

2010-12-12 | 17:01:45
Vera säger:

Öh, weiß nicht... Wenn ihr zwei das macht, wär ich ja dann super individuell :P

wann willst du denn gehen?

2010-12-13 | 15:21:09
Gås säger:

Haha jag gillar att mamma kommenterar med tips :D Men det är bra att lyssna på tipsen för Karin fick som sagt infektion :/

2010-12-14 | 22:34:23
Bloggadress: http://edsvikenf.blogg.se/
Selma säger:

@vera: ich geh mit anne zwischen den tagen, du und esthi könnten dann ja dazustoßen. ich fänds cool wenn wir das zusammen machen.



@viveka: tack för tipset. roligt att du ocksâ läser vâr blogg!

2010-12-15 | 16:55:13
Esther säger:

ja das machen wir :D

dann schenken wir uns grad ohrringe zu weihnachten ;D wir haben ja sonst keine^^

2010-12-15 | 22:19:15
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback