Helg!

Alltså tiden rinner verkilgen iväg! Det är redan så mycket jag behöver plugga inför proven i februari och jag vet inte när jag ska hinna att göra allt detta. Föreläsningstiden pågar ju ända fram till dess. Det är i alla fall bra att jag är ledig veckan efter nyår och inte som Selma veckan före jul. Då är det bara julstress och man har knappast tid att sätta sig ner och plugga.
Annars är allt bra. Ikväll är vi bjudna hem till en kompis som bor en bit utanför Mainz och därför har utnyttjad nästan alla av oss som bor mer centralt att få en sovplats när det var fest. Så därför tänkte hon revangera sig nu.

Tyvär så har ju min dator gått sönder och jag kommer att få tillbaks den först till jul. Nu måste jag använda datorerna i universitetet men det är faktist inte så farligt som jag trodde. Man klarar sig utan om man måste. Sen har jag också fått låna en gammal dator från en jättesnäll kompis. Fast jag kan först få internet på tisdag. Så det blir en helt datorfri helg :)

Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback