Colin in my heart

Idag kollade vi pâ filmen "the importance of being earnest", som är filmatiserad efter Oscar Wildes theaterpjäs med samma namn pâ min literaturföreläsning. Och gissa vem som spelar än av huvudrollerna, om inte COLIN FIRTH, vâr darling frân Pride and Prejudice.
Ett litet lyft pâ en annars ganska jobbig dag.
Jag är riktigt förkyld nu och det hat snöat hela dagen vilket innebär att det är en massa krângel med bussar.
Annars lär det bli en bra vecka: pâ onsdag ska min kompis Tobias hälsa pâ mej i Saarbrücken och pâ lördag ska jag ut pâ en konsert med Lilly.
Sen sâg jag att det är loppmarknad pâ söndag och tänkte frâga min moster Friederike om hon vill hänga pâ.
Ha en trevlig vecka!

//Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback