Allein,allein...

Hejsan!

Mamma kom hem igår,men flyget kunde inte landa på Hahn,fratt det va snöstorm så det landade i Karlsruhe och hon fick ta tåget hem.Vet inte när hon kom hem,men det blev nog nångång mitt i natten :D

I morse somnade jag om 2 gånger.Ops :D Så jag va uppe klockan 6,brukar annars vara uppe klockan kvart i 6.Sen glömde jag bort tiden också.Jag tittade på klockan:"Shit det är ju redan tjugo i 7!!!" Ja om två minuter skulle bussen komma,så jag sprang upp och satte på mig jackan och skorna och skyndade ut.Hade ingen tid att ta med nåt att äta eller dricka.Men jag hann bussen,den va ändå försenat 10 minuter eller så-->SNÖN ;D

Skolan va rätt okej,första lektionen tittade vi på en film och andra hade vi ledigt :)


Fick reda på att jag är ensam hemma imorgon kväll^^
Omi och Opa är där men jag kanska ska bjuda hit Jessica eller julie ;)
Lördag morgon har jag uppgiften att sköta om hundarna och hästarna.Måste gå ut klockan 8 då -.-
Men en gång kan man ju göra det ;D

Lördag kväll blir det Partytime hoss Selina.Hon ska fira sin födelsdag med en massa sköna människor ;)
jag och Savrina ska sova över hoss Jana när det är slut,Jag längtar :))




Esther



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback