Alla 3 hemma

Idag komm Vera hem och Selma komm redan på torsdag.
Men just nu är det bara jag som är hemma,mamma och pappa såklart också men dom sover^^
Selma och Vera är ute på stan och träffar nåra kompisar.
Ska nog också gå och lägga mig snart.Har varit i Homburg idag med Julie och fixade dom sista julklapparna.Vi fick gå en hel del,fratt när vi va i Reiskirchen med bussen stannade den till och busschauffören sa att han inte kan åka vidare-.- ehm jaha nu sitter man här i Reiskirchen och det är svinkallt ute och det är slaskigt väder men snö på marken och det regnar?!
Vi stig av bussen och gick enda till Erbach för att ta en annan buss in till stan.Jag är jätte upprörd över bussarna just nu!Dom kommer för sent eller inte alls.På Måndag skulle Julie och jag in till stan för att träffa kompisar och vi stog där i 30 minuter men det kom ingen buss.Wiebke ringde och sa att ingen buss skulle åka den kvällen,fratt det va så mycket snö och blablabla -.- Men man har ju en snäll morfar som kör en till homburg klockan halv 9 på kvällen :)

I morgon ska jag,Selma och Vera göra lite julhemligheter ;)
Jag tänkte baka Knäck och skulle kanske träffa Jana.Vi ska byta julklappar och prata lite om det som har hänt^^ ;)

Yippie bara 2 nätter kvar tills Julafton!!!


God jul ;)


Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback